long time no see.. eller va nu man säger

I'm back!

Jag är otroligt bra att skriv blogg, måst beröm me lite extra myki!
Hehe, vad har jag gjort sen jag senast skrev?
Nå jag har varit till Rhodos med mina awesomiga brudar, gått ut tvåan, varit på Bon jovi, som var btw legendary, varit på Sean Banan och Björn Rosenström, bara chillat under sommarlovet, kollat diverse serier och annat...

Jag har många gånger tänkt jag skulle uppdatera, men då igen har jag tänkt nej, jag gör det imorgon istället. Å vi ser ju hur det har gått, hehe inte bra alls.

Men jag har all tid i världen nu när det är sommarlov, så lite måste jag väl skriva om mitt "roliga" liv.
Jag har otroligt mycke bilder som jag borde få in, men det kommer ta en evighet. So have patience everyone!

Idag har jag haft dansträningar och så har jag kollat två dansfilmer för inspiration, kan behövas i dessa tider inför jakobsdagar och allt. Jag kom på samma gång på att det är slut med chips, godis och popcorn. ( Så tänker jag efter varenda dansfilm jag ser, men några ändringar har ännu ej skett.)

Nåja, ska se på lite flera så kanske jag ändrar mina dåliga "dietvanor" en dag. Eller om en vecka, eller om en månad. Det är bara en månad kvar inför Magaluf, så jag antar jag borde jobba på beachbodyn om jag inte skall skämma ut mig helt! ;)


Kommentarer
Postat av: Joa

hahaha "men några ändringar har ännu ej skett."

2011-07-10 @ 17:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0