Magaluuuuf


På torsdag kväll så åker vi ner till Helsingfors och sen fredag morgon så bär det av till Mallorca, Magaluf! :)
Önskar det var torsdag kväll igen, ska bli skitkul att festa en vecka med de bästa klasskompisarna!
Vårt hotell verkar vara riktigt bra, det borde det vara också för vi har betalat en hel del pengar.
Gaaad jag orkar inte vänta längre, jag vill fara nu nu nu NUUUUUUU!
Ska jag berätta en annan rolig grej, när vi var till Rhodos så träffade vi ju på Kissie vid Rhodos barstreet, nu när vi far till Magaluf så missar vi henne med en dag. Vilket sammanträffande typ.

Janå, åtminstone är det mindre än en vecka kvar. Så snart är vi där and it's going to be leeeegend...wait for it....DARY! ;)



Vårt hotell, Rosa del mar



En klubb, BCM med Dj Tiesto!



En bild från Rhodos resan, den här tog jag vid en borg som omringar gamla staden, det var otroligt mysigt där! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0